Brak efektów w sprawach urzędowych a poniesione koszty

Dlaczego nadal nasza Wspólnota oczekuje na zakończenie stosownych kwestii urzędowych a pieniądze, które były przez kilka ostatnich lat przeznaczane na te cele nie zostały rozliczone oraz nie jest wiadome na co właściwie zostały wydane. Co roku słyszymy tylko powtarzany frazes, że AD UNI DOM pracuje nad tym...

Pomimo tego, że od kilku lat w planach gospodarczych funduszu remontowego każdego roku przeznaczano kwoty w wysokości 40 tyś. zł lub więcej na przygotowanie stosownej dokumentacji, do chwili obecnej nie ma ani decyzji ani dokumentacji ani pieniędzy.

Zarząd nie wszczął nawet procedury administracyjnej w tej sprawie. Kwestia ta powinna być dokładnie wyjaśniona.

 

Nie chcąc dalej pozostawać zakładnikiem niekompetencji, arogancji i bylejakości, jaką prezentują zarząd wraz z administratorem AD-UNI DOM Sp. z o.o. musimy dokonać zmiany. 10 lat pełnienia funkcji przez p. A. Gumińskiego oraz administratora H. Szamborowską to okres zaniedbań i dewastacji budynku.

Nie pozwólmy na dalsze marnotrawienie naszych pieniędzy oraz manipulowanie właścicielami!

 

Widać, że pomiędzy p. H. Szamborowską a zarządem, a w szczególności p. A. Gumińskim, istnieje dobre zrozumienie i całkowite zaufanie do działań p. Szamborowskiej. Potwierdził to sam Andrzej Gumiński podczas zeznań przed sądem na rozprawie, mówiąc, że nie kontroluje spraw księgowych wspólnoty, ponieważ jest inżynierem i nie zna się na tym (protokół do wglądu dla zainteresowanych).

Ta dobra atmosfera współpracy doprowadziła do tego, że administrator H. Szamborowska zwalcza wszelkie próby pozbawienia zarządu wynagrodzenia lub jego zmiany, w zamian za co sama ma możliwość pobierania sporego wynagrodzenia oraz dysponowania naszymi finansami.

 

Od właścicieli tylko zależy to czy nadal będziemy ten stan akceptować i sowicie wynagradzać. 

 

Szczegóły w artykule dostępnym dla zalogowanych: Uzupełnienie - brak efektów w sprawach urzędowych a poniesione koszty